Saturday, March 9, 2013

Inikah aku?

Salam Alaik :-)

Saya rindu ibu. Saya rindu ayah. Saya rindu abang.

Lama gila tak update blog. Bila rasa ada problem baru nak share kat blog. Nampak sangat aku lupa daratan. Aku sebenarnya berat hati nak stay sini. Serious. Aku tak boleh get along stay sini. Superb not cool tau tak?

Serba salah dengan nad pija mira.

Aku buat keputusan terburu-buru atau terlalu ikut perasaan? Aku sendiri runsing dengan sikap aku yang kadang-kadang okay kadang-kadang tak.

Aku suka marah orang. This is the real me.

Susah nak share kat orang sekeliling masalah kita. Sebab? Dorang tak faham kita. Serious dorang tak tahu apa yang ada kat hati aku.

Aku tak nak jadi terlalu manja.

Semua disuap. Semua diberi. Manjanya. Dah banyak kali aku minta ibu tukarkan aku ke poli lain. Tak sanggup aku duduk sini. Aku tak boleh buat keputusan sendiri. Sakit tahu tak?

I need your shoulder baby.

Nak share. Nak menangis.

Ada tak yang sanggup call aku ber-jam and dengar semua masalah aku? Hmmmm....

Takpelah.

Aku mampu hadapi.

Ya Allah, bantula hamba-Mu :')



Senyum selagi boleh azyan. Awak kuat. Kuat. Kuat.

See you next post baby. In Sha Allah :-)
The End

No comments:

Post a Comment