Wednesday, February 13, 2013

Balik SANA ?

Salam alaik :-)

Barang satu pun belum packing and buku berterabur sana sini. Baju pun entah mana aku letak. Luggage? Arghh biar jeee kat tepi dindinggggg tu macam tidak diusik.

Cuti bakal tamat. Yeeee sayang tamat. So?

Itu maknanya, hidup aku kat sana makin susah. Susah ke? Yeeee sayang susah. Nak final lah, test lah semua lah. Wekkkk nak muntah aku telan semua benda benda account ni. Thanks faros sebab bagi Yan telan balik all this kind of stuff.

Balik balik je cari Faros. Nak belajar account ~

Katanya je nak belajar, lepak mcd sampai pukul 6.30. Tunggu Adib punyalah lambat. Bercinta betui dia ni. Datang datang buat muka baru bangun. Faros "Bau ubat gigi" Adib "Aku mandi dulu sebelum dtg sini"

Bestkan friendship dorang?

Balik jeee ingat nak study lepas mandi. Then ibu ketuk pintu bilik "Jom pergi makan luar" Errr? Kami pun bersiap dan keluar makan di pantai kelanang yang tak best tuuuuu. Hahaha perut kenyang sebab petang tu dah melantak mekdi. Huhu dah balik terus bentang tempat tidur, borak borak dengan faros. Tanya itu ini. Merepek. Berjiwang. Tengah online twitter nampak Cik Hisyafika baru je tweet. Terus call diaa pastu kacau dia itu ini merepek lagi. Haha

Bestkan kacau orang?

Esoknya pi lepak rumah PINK kat chodoi. Hahaha layan adam. Makan tengahari. Kuak lentang, berenang kat rumah ka. Mak dia masak macam-macam woi. Jelly tak? Brbbbbb kenyang~

Bestkan dapat makan?

Seminggu je cuti, pasni tak cuti dah. Celebrate birthday pun kat SANA. Sambut ke? Macam tak jeeee :-(

Yelah, birthday aku hari selasa. Semua orang sure busy. No cakes, no present, no balloons, Hmmm semua takde. Aku pasti dibanjiri dengan? AIRMATA. Ye. Kuat. Okay.

Bestkan kena keluar AIRMATA?

Aku baru nak belajar tak maki-maki orang dah sebab sakit tau marah orang. Hati tak tenang :-(

Tolonglaaa jangan buat aku marah. Nanti aku migraines. Again. Balik cuti je 3 4 kali dalam sehari tuuu. So? The conclusion is, aku memang tak nak marah. Hahaha

Bestkan marah orang?

Aku redha jeee bila orang suruh nikah. Redha tahap cipanzi punya anak. Nak buat guano, kalau jodoh aku orang sana, aku redha. Sumpah redha. Tapi kalau boleh, tak nak. Sebab aku tak nak. Haha kalau boleh. Dah kalau g jumpa orang sana sini, semua tanya "Bila nak kahwin?" Hahaha baru 19 woi. Aku nak tamatkan zaman bujang umur 20. Ehhh tahun depan eh? lewls.

Bestkan dapat nikah?


Mungkin tahap kemerepekan aku dah melampau. MUNGKIN.

Semoga bahagia Abe jemieee && Akak Faros. Semoga bahagia Abe Syafiqqq && Akak Hisyafika. I love youuuuuu :-)

EH? Jangan lupa Yan. Kbai. Assalammualaikum.
The End

No comments:

Post a Comment