Wednesday, February 6, 2013

Heartbeat.

Salam Alaik.

Semasa post ini ditulis, tiada siapa dalam bilik. Kecuali aku dan laptop roommates aku. Itu sahaja. Sepatutnya pagi ni ada class entrepreneurship tapi last minit batal sebab lecturer aku tetiba ada hal penting. Sumpah bosan. Sumpah boring. Sumpah bosring. Haha.

Pija awal awal dah pergi class. Class dia pukul 9.

Aku duduk sorang baru aku rasa macam "Ya Allah sunyinya"

Malam tadi ada someone add aku through fb. Yaaaa. Lelaki yang dikenali ramai. Bukan cinta hatiku eh. Lewls.

Dah lama benda ni bermain difikiran. Terlalu lama. Dunia ini ada pengakhiran. Ada. Dan untuk mengakhirkannya. Aku perlukan sokongan. Aku perlukan dorongan. Aku nak jadi yang lebih baik. Banyak sangat dosa yang telah aku lakukan sepanjang bergelar muslim. Banyak. Tapi aku tidak tahu dari mana nak mula untuk membuat anjakan paradigm.

Semalam.

Bermacam dugaan aku hadapi. Mulanya macam tak kuat. Lemah. Jatuh. Tapi aku gagahi diriku untuk terus berdiri. Hanya Allah yang tahu. Betapa sakitnya jiwa. Betapa sakitnya hati. Aku gagahi bertemu dengan sahabatku. Aku sayang mereka. Aku aku aku........


Lupakanlah. Hari ni last day before CNY. So, bangun pun lambat. Bermalasan diatas katil. Berenang dibilik mandi. Berkuak lentang dengan baju. Aku tak berhenti henti basuh baju. Kesah pulak aku? Hahahaha. Kejap je lagi aku nak balik banting. Bye pija, nad, mira, hajar && cintahati :*



Jumpa lagi selepas CNY :)

The End

No comments:

Post a Comment