Friday, December 23, 2011

Sombong

Assalamualaikum. Hi.

Nowdays saya di LABEL dengan bermacam WORDS. Ya. WORDS. Arasso?

Such as SOMBONG, BERLAGAK, BAJET. The point is adakah saya layak digelar macamtu? Itu saya tak pasti. Anda yang menilai.

Saya sombong, tapi saya ramai kawan kat sekolah. Sombong ke tu?


And yang terbaru, saya dikaitkan dengan DAH TAK BOLEH DIAJAK BERGURAU. Perkara ini dibawa sehingga menjadi permusuhan and paling tepat TANAK KACAU HIDUP saya dah. Boleh saya tanya. Apa nie? Apa?

Gambar budak sombong bajet berlagak kat sekolah. #takde kaitan pun


Sedangkan di twitter, saya ternampak budak tweet ni "nowdays, budak lawa tak sombong but budak tak lawa pulak yang sombong" again again and again. Boleh saya tanya tak? How can awak judge people dengan  just tengok luaran dia? Okay. Example awak ajak bergurau, awak tahu ke now dia ada masalah? Kenapa mesti judge people sesuka hati. Just for joke? Hey, mereka MANUSIA jugak. Ada Hati. Ada PERASAAN. Got it?

Okay, saya rindu dia :'> #facts


Okay, again saya baca distatus status FB. "Nampak kat mana-2 bukan reti nak tegur. Bajet. Berlagak. Add aku kat FB, kat luar tegur lah". Salah saya ke? Oppss sorry. Saya lupa, saya ter-ADD budak HOT. puihhh! Saya add awak but dalam gambar berbeza. Kat depan berbeza.

And pengalaman saya sendiri, masa tuhh kat mcd kot. Saya masuk je mcd then dengar budak tuh cakap sambil pandang-pandang "Ehh, dia lah budak kat facebook tuh. Ala, tak lah lawa mana." Damn. Inilah manusia. Ouh saya lupa. Awak PERFECT. Awak HOT sampai yang like status awak beribu. Blaahhhh. Saya tak tahu kenapa saya terpaksa berlagak tanak senyum. Saya malas senyum kt orang gila yang otak kolot macam korang :D

Saya penat lah asyik saya je kena. Saya sombong? No or Yes? Hihi maafkan saya. Awkward gila bila berSAYA awak =='

Saya akhiri bebelan dengan ucapan, GOODBYE :)
The End

1 comment: