Monday, November 5, 2012

Sewing world

Salam Alaik,

Fuhhhhhh syukur !
Finally, my first sewing class end so beautifully . Jyeahh . Daaaa baju dah siap ! Dah siap ! LOL Even just baju kurung but this is my first time jahit baju sendiri dengan bantuan my beloved teacher 

Banyak perkara baru aku belajar dalam dunia menjahit . Yes.

Rupanya menjahit bukan benda senang. Susah jugak. Lagi lagi part kain. Tak tahu lah apa yang susah but memang susah. Ngehh :D


Aku memang banyak complain lagi lagi bab baju kurung sebab beli kain je dah mahal , lagi nak upah jahit lagi lah mahal . 

Dengan itu, baju yang aku jahit dah siap & InsyaAllah aku akan pakai masa sambung study nanti .

Satu Ilmu yang aku cari dah dapat. InsyaAllah aku akan bakal jahit baju sendiri . Sukanya !


Okay. See you next post! Assalammualaikum.

The End

No comments:

Post a Comment